En blogg om vanliga och ovanliga tankar och händelser i en rätt så normal kvinnas liv

24 timmars dejt

-2 timmar! Ja igår hade jag då en dejt med en kille jag pratat med i lite drygt 1 månad och det blev en låååång sådan!
Han frågade om jag ville komma hem till honom på middag och jag brukar inte gärna gå hem till någon första gången, men han har känts som pålitlig och jag kände mig inte direkt orolig och jag hade som tur väl va rätt! Vilken kille!!! Han är sannerligen någon jag kan falla hårt för! Redan tidigt på kvällen så tyckte han att jag skulle sova över eftersom det ju var kallt och mörkt och det säkert skulle bli sent.. Han erbjöd sin säng och så skulle han sova på soffan… Tiden gick och det blev senare och jag sa att jag kanske skulle fundera på att åka hem men han sa att jag var dum och att jag skulle sova där och han gav sig inte om att jag skulle sova i sängen och han i soffan! Så ja så blev det!

Vet inte riktigt vad han tyckte om mig, men å andra sidan bestämmer man sig väl inte redan vid 8-tiden att man vill att någon ska sova över om man inte har något intresse ( även om han då sov i soffan 🙂 Tilläggas ska att han även gick till jobbet kl 5 imorse och sa att han gärna ville att jag skulle sova vidare så att vi kunde äta frukost när han kom hem! Han gav mig även två pussar, så liiiiiite intresse kanske finns där iaf 🙂

Jag var på väg därifrån redan kl 13 idag men då undrade han varför jag skulle gå så tidigt så blev några timmar till och när jag skulle gå så drog han mig intill sig och gav en sådan där kram så man bara vill stanna kvar där hela dagen! Vi pratade om att han kanske skulle komma till mig på onsdag och så ville han att jag skulle komma till honom igen!

Ja vi får väl se vad som händer, men oavsett så var det ju en trevlig långdejt =)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer till: "24 timmars dejt" (3)

  1. Låter hur mysigt som helst. 🙂

  2. Men vad kul!! Hoppas det blir fler dejter!!!

Kommentera

Etikettmoln

